vrijdag 22 juli 2016

Schikken

 Utrecht wordt met ieder bezoek een klein beetje meer een gewone stad. Minder speciaal, weliswaar een plek waar ik de weg weet, verder een plek om geld te spenderen aan dingen, die je elders minder makkelijk krijgt en of weet te vinden. Helaas geen ongegeneerd boeken, kleren en Cd's inslaan deze keer. Het moet op de terugweg allemaal netjes in de grote handbagage passen. Moet een volgende keer dus wel met de auto zijn of een extra koffer meenemen. Leeg heen. Gevuld terug.

 Leuker is het om er een jaarlijkse Tour d'Europe van te maken. Maar zolang er nog honden te verzorgen zijn, heb ik besloten daarvan af te zien. De twee weken Tropen waren op het kantje. Het zijn niet de honden, die daar last van hebben, maar ik. Eigenlijk had ik tot na hun dood in Frankrijk moeten verblijven, maar dat ging me een beetje te ver. Nu kan ik ze in mijn nabijheid begraven als het zover is. Stukken beter, maar dan wel als ik ter plekke ben en niet elders op de wereld rond hang.

 Ik dwaal af. Het is dus inhouden geblazen de komende dagen. Afwegen van hebberigheid tegen beschikbare kofferruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten