maandag 11 juli 2016

1-0

 Tuin ligt op schema, daar kan deze week de verdere uitbreiding opnieuw aangepakt worden. Mocht ik zin hebben, natuurlijk. Niet zo geheel onwaarschijnlijk als dat een week of wat geleden het geval leek. Toen was ik het geploeter ff zat. Nu kan ik er wel weer tegen aan. Een paar veldjes extra zou de komende weken mogelijk (kunnen) zijn. Zeker als het alsmaar prachtige weer, af en toe onderbroken door een paar onweerdrachtige dagen, doorzet.

 Ik heb het volgens mij al een keer genoemd, maar ook qua weer is de move in oostwaarts niet verkeerd geweest. Verlost van een groot deel van de regen. Koude maar strak blauwe dagen in de winter en idem blauw maar zo'n 60ºC warmer in de zomer. Soms is het puffen, maar klagen hoor je me niet. Ook hierbij is het omschakelen en de juiste benadering zien te vinden. Zoiets als vroeger mijn nest uit en bij behoefte plat in de de middag. En lunch ipv diner. Aan de slag, dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten