maandag 25 juli 2016

Propvol

 Koffers zijn met moeite gesloten en ik kan de binnenstad van Utrecht voorlopig weer blindelings uittekenen met alle bijbehorende winkels. Misschien weet ik niet alle namen, maar zeker weten wel wat in welke tent verkocht wordt. Schoenen, kleding, meer kleding, nog meer schoenen, weer kleding, prullaria, pillen, antiek, kleding, schoenen, etenswaren, sieraden en, je gelooft het niet: kleding. Voorlopig mijn neus overvol van de middenstand. Zelfs vandaag niet meer tot alles te porren geweest. Nog meer van hetzelfde was werkelijk niet meer aan mij besteed. In twee uur tijd mijn eigen kringetje gedraaid langs boeken en cd's incl. een lunch. Maak er dus maar een uur van. Een uur effectief inkopen op 4 dagen winkelen cq winkels kijken. Vier dagen. En vrijwel aaneengesloten. Dat een mens er toe in staat is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten