Een nette e-mail naar de tulpenleverancier geschreven. Nog ff laten bezinken voor ik het schrijven de wereld in stuur. Niet dat ik hoge verwachtingen heb, maar om het onvermeld voorbij te laten gaan lijkt me niet de juiste aanpak. Het zal geen mea culpa borstkloppende service-afdeling zijn die antwoordt, als er al een antwoord komt. Een berg verontschuldigingen kan natuurlijk altijd, kost tenslotte niet meer dan een e-mailtje. Maar voor verontschuldigingen koop ik niks. We gaan het zien.
Ik snap nog steeds niet waarom wel de moeite doen om 150 tulpen per portie van 5 te verpakken, foutief te labelen en te verzenden. Zal deels te maken hebben met het feit, dat hier over het algemeen pas bij levering wordt betaald. Maar dan nog. De verpakte tulpen zullen niet gekost hebben, wat mij berekend is, maar voor niks haal je ze ook nergens vandaan. Het 'bedrog' gaat daardoor om een relatief lullig bedrag en je bent bovendien direct een potentiële klant kwijt. Zelfs internetzwendel moet iets logisch hebben, volgens mij.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten