maandag 19 april 2021

Slakkengang

 Geslagen zes uur bezig geweest en het perceel is nog niet klaar. Steeds meer spadesteken kosten minuten wortels plukken voor ik aan de volgende kan beginnen. Had ik vanochtend nog 5/6e te doen, is dat nu iets van 1/3, denk ik. Om niet al te vroeg het bijltje resp. de spade erbij neer te gooien een paar keer pauze gehouden. Niet mijn normale aanpak als ik bezig ben. Het idee was, dat ik het op die manier langer zou volhouden en volgens mij heeft dat ook zo gewerkt.
 
 Hoewel minder zwaar gaat ook dit stuk tuin alles behalve vanzelf. Het is een beetje tegen de klippen op spitten en ik zou liegen, als ik zou beweren, dat ik er lol aan beleef. Ik ben het zat en goed ook. Maar ja, wie neemt het van me over. Meer keuze dan ik of mezelf is er niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten