donderdag 8 april 2021

Op til

 Geen nachtbraken nodig om een gat in de dag te slaan. Half tien vanochtend. Schandalig laat en desondanks lieten de honden zich niet horen. Prachtige dag maar frisjes. Hoop aan het eind van de middag mijn handen in de grond te kunnen steken. Voor het moment moet er vooral koffie in mij gestopt worden. Vandaag is de grote dag. De dag waarop ik in theorie de Pyreneeën over kan steken.
 
 Het zou kunnen, als ik zou willen. Het is geen 'wachten op' meer, het is kunnen indien gewenst. Verandert weinig zolang ik de uitbreiding niet download cq op Steam aan mijn account laat koppelen en toch is het volledig anders dan een goede week geleden of als 5 mndn geleden toen de mededeling kwam dat het allemaal wat later zou worden. Geduld mag dan een schone deugd zijn, wachten is een ramp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten