woensdag 7 april 2021

Antiek

 Aarzelende stappen op het vlak van de website hosting. Dat had 10 jaar geleden al gekund en ik zal niet uitrekenen wat me dat aan nutteloze betalingen heeft gekost. Alles is ondertussen al tig keer veranderd door overnames. Het is zoeken. Door de FAO bladeren en uiteindelijk de helpdesk bellen. Je komt er wel, maar het kost tijd. Op een dag als deze geen probleem. Maar er zijn vele van deze dagen geweest en tot op heden is er niks mee gedaan. Over ergens tegen aan hikken gesproken.
 
 Maar het kan altijd nog erger. Ik weet er alles van. Maar eerst deze stap. Stap voor stap. Wennen. Het is als het opbouwen van verloren gegane conditie. Het kost moeite. Het had niet minder moeite gekost maar was makkelijker geweest, als ik het bijgehouden had. Ach, achteraf gelul. Nu wel de zaak doortrekken en niet weer laten ontglippen. Het zou zo maar kunnen. Ik ben daar goed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten