dinsdag 27 april 2021

Bijwerken

 Ff wachten. Moet me even door de verlate dip geduwd krijgen. Een koffie zit er al in, maar ook hierbij geeft staan op één been niet het gewenste effect. De tweede kop wordt momenteel gemaakt. Gevuld, bedoel ik. Wil wel nog iets van de avond hebben. Na zo'n dag buiten de deur is er altijd weer een neiging naar een soort van inhaaleffect. Slaat nergens op, en toch is het er. Het ritme is verstoort.

 Van een vast ritme is al dagen geen sprake. Mijn truck heb ik meer dan een week geleden voor het laatste van binnen gezien, de wolk van Evernote hangt ondertussen zover door, dat het overzetten van mijn aantekeningen inmiddels weken gaat duren en zo kan ik doorgaan. D'r is een algemene tempoverzak(k)ing gaande en het wordt tijd voor enig tegenwicht. Zoiets als 'conditie' is veel breder van toepassing dan je zou denken en dus ook het 'What you do not use, you lose!'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten