vrijdag 9 april 2021

Stroomverlegging

 Komische gewaarwording. Natuurlijk, hoe kan het anders, druk met het verkennen van het Iberische wegennet, wierp ik een blik op de wegenkaart om te zien waar mijn chauffeurs uithangen. Had me bedacht, dat ik de enige van de club zou zijn, die al die kant op was. Nou mooi niet. Ik was nieteens de eerste die de grens overstak.
 
 Het grappige was, dat ineens geen rijtjes meer waren naar Aberdeen, Vyborg, Palermo of Edrine. De hele bups leek zich op Iberia te storten en dan mn op Faro. In de loop van de avond waren het er ruim meer dan 40, dus de helft van mijn chauffeurs, die aansloten in de rij.
 
 Ik heb geen invloed op hun bestemming noch op de vrachtkeuze of dat ze beladen terugkeren of leeg. Dat wordt via het programma geregeld: AI. Net als al die andere vrachtwagens en auto's die naast mij over het wegennet scheuren. Blijkbaar zijn de makers dermate ingenomen met de nwe toevoeging aan hun eigen produkt, dat ze iedereen die kant op sturen. Grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten