dinsdag 20 april 2021

Strooptocht

 Het voorspelde slechte weer. Blijf het typisch vinden, dat slecht weer beter te voorspellen is dan goed weer. Nat is natuurlijk gewoon nat en zon kan een beetje zijn, een beetje meer zijn of een heleboel en dat feitelijk en/of voor je gevoel. Nou, nat dus. Miezer. Goed voor de tuin, zal ik maar zeggen, al meen ik daar niet veel van.
 
 Zonder wroeging stadwaarts èn alleen. Mariana heeft nog wel ff geaarzeld maar toen ze eenmaal door had, dat die maaltijd buiten de deur er niet in zat, hoefde Sibiu voor haar niet. Nu moet ik iets met (tuin)schoenen en natuurlijk bloemen. Die schoenen à la, maar bloemen voor in de tuin kopen is zoiets alsof me gevraagd wordt een jurk te kopen. Nog afgezien van de maat is het vooral toch een kwestie van smaak en mij is al meermaals opgevallen, dat we op de tuinafdeling van de bouwmarkt niet altijd dezelfde planten aantrekkelijk vinden. Daar kan ze beter zelf achteraan, met mij als rem.

 Allez! Een relaxt dagje boodschappen doen. Zien of de gewenste zaken verkrijgbaar zijn en misschien een paar leuke extra's. Het is net te vroeg om al met Pasen rekening te houden. Wat dat betreft hebben de voorraden deze keer een slechte timing. Ik zie me niet nog een keer die kant op gaan. Het is toch echt anders, als je dit soort verplaatsingen enkel doet voor wat noodzakelijk is en er geen franje aan te plakken is. Inladen en retour. Bijna als boodschappen bij de Penny.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten