zaterdag 24 april 2021

Dag 2

 Een mager, waterig maar dapper zonnetje tegen zevenen in de ochtend. Het niet zo overdreven als gisteren maar om half zeven naast het bed. Tweede tuin- en kasdag. Gisteren zijn ze goed opgeschoten. wat het ws maakt, dat ze de boel vandaag afronden. Het is hier en daar met de Franse slag gebeurd ipv volgens de regels van de kunst. Mn de wapening is er maar een beetje ingedrukt ipv netjes in een gevlochten.. Anderzijds is het inmiddels een tamelijk massief fundament voor een in totaal 800-1000 kg wegende constructie.

 Ik heb het me van afstand bekeken, wat vrgn gesteld, op rare dingen gewezen en veelal gezien dat het best goed ging. Ondertussen wat in de tuin lopen klooien. Wortelspul gezaaid en ook de erwten in de grond gestopt. Vandaag wordt het mn onkruid verwijderen, spitten en natuurlijk de voortgang in de gaten houden. Mijn rug protesteert al voor ik ben begonnen. Ik kan daar helaas voor de rug geen rekening mee houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten