vrijdag 16 april 2021

Ontspoord

 Ergerlijke dag. Het verstoort de stemming waar al dagen weinig mee mis was. Maar over me heen laten komen. Morgen is weer een dag en wie weet een betere. Gelukkig was er niks dat moest. Me teruggetrokken achter de Pc, toen de electriciteit weer aanwezig was. Je verdoet dan een hoop tijd zonder dat dat iets oplevert. Het houdt de ergernis binnen de perken, dat wel. Ik confronteer niemand met mijn gebrek aan innerlijk evenwicht. Een keer goed tekeer gaan, had mij ongetwijfeld geen kwaad gedaan. Maar er voor gekozen om de boel niet af te schuiven.

 Ben nog steeds niet waar ik zou willen zijn. Het is aan de avond maar waarschijnlijker aan de nacht om de stoom op de juiste manier afblazen. Zal druk worden. Ben benieuwd wie vannacht allemaal de wind van voren krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten