donderdag 22 april 2021

Herkenbaar

 Morgen wordt met het fundament begonnen en ze zijn nog niet bezig of de bouwvakergernis slaat al direct toe. Materialen moeten besteld worden. Gelukkig doen ze dat zelf. Of ik ff wil gaan betalen .... Alsof het na al het geld wat we naar die bouwmarkt hebben gesleept bij de verbouwing van Mariana's oma's huis niet ff gewacht kan worden tot maandag. Ze zullen wel moeten trouwens. D'r staat niet meer dan strikt noodzakelijk op de Lei-rekening in Agnita.

 Die hebben we dan weer gehad. Morgen om acht uur de tanden op elkaar en hopen, dat het werkelijk in twee dagen is gepiept. Dat is tenminste goed te overzien. Hoewel ik me afvraag of het beton, dat morgen gestort wordt, zaterdag al met van die grijze betonblokken mag worden belast. Dat wordt één van de ongetwijfeld meerdere vrgn, die ze me morgen moeten beantwoorden. Het werk gebeurd niet speciaal voor een schijntje, dus ik hoef me qua kritisch volgen niet in te houden. Ik begin het bijna leuk te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten