vrijdag 18 december 2020

Succesje

 Het idee om de mindere wijn voor het maken van glühwein te gebruiken was een goede ingeving. Die scheut rum was niet eens nodig geweest. Niet verkeerd, maar voegt ook niet veel toe. Gebruik voor het maken van de warme wijn geen theezakje met allerlei verpoederde kruiden, geen instantmix waar voor het grootste deel suiker in zit en ga ook niet moeilijk doen met verse toestanden.Die laatsten kan ik, indien gewenste, altijd nog toevoegen.

 Nee, een jaar of wat geleden een kruidenmerk in de supermarkt aangetroffen waar enkel grof gebroken kruiden in zitten. Suiker toevoegen naar eigen smaak. Kijk, dat is de boel niet flessen. Zakje zou genoeg moeten zijn voor 3 ltr wijn. Ik heb het bij een eetlepel kruiden en een eetlepel suiker per fles wijn gehouden. Resultaat: zeer naar tevredenheid. Ik kan het iedereen aanraden.
 
 Nu zou ik het merk moeten noemen. Daarvoor moet ik naar de keuken lopen en daar heb ik nu ff geen zin in. Influencer is niks voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten