vrijdag 11 december 2020

Daadkrachtig

 Goed gewerkt vandaag. Mezelf vrij gegeven na ook de verlate lunch nog verzorgd te hebben. Klinkt royaal, maar wat heb je dan in deze tijd van het jaar? Een uurtje of anderhalf voordat de dames duidelijk maken, dat mijn aandacht op hen gericht moet worden. Glibberen en glijden door de modder. Herfst is niet mijn jaargetijde. Zolang de bladeren nog aan de bomen zitten en hun kleurenpracht tentoon spreiden gaat het. Eenmaal kaal is er geen ruk aan. Enkel nattigheid.

 Mijn vrije middag dus vanavond maar verder genieten. Krant, bad, bed en misschien weet ik er nog wat tussen te persen. Als het maar geen prestatiedrang wordt. En dan zit de week er weer op. Nog ff en ik ga verzuchten, dat de tijd zo snel gaat. Laat ik het op een gebrek van verveling houden ondanks het feit, dat ik voor mijn gevoel erg weinig doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten