maandag 14 december 2020

Levend

 Mijn bestaan is weer voor een jaar vastgelegd. De immigratiedienst was zo vriendelijk om vandaag op papier te bevestigen, dat ik noch een fantoom noch een lijk ben. Het pensioenfonds moet dienovereenkomstig weer 12 mndn dokken. Wel de papieren nog ff opsturen. Dat doe ik voor de zekerheid altijd maar aangetekend. Waarbij ik steeds weer heel hard hoop, dat er niets misgaat. De administratie van de post is tamelijke pré-historisch. Geloof niet, dat daar iets is gemoderniseerd na 1989. Het modernste attribuut is een matrixprinter.

 Sibiu dus en komende mnd weer omdat mijn ID verlengd dan wel vernieuwd moet worden. Wordt tijd. Het in vieren gevouwen A5'je zit alleen nog in het middelpunt aan elkaar. Toch geen rare dingen mee gedaan. In de afgelopen 5 jaar heeft het het vodje vnl in mijn persoonlijke papieren mapje gezeten. Het is er enkel een paar maal per jaar uitgekomen om een kopie van te maken. Hopelijk gaat die verlenging net zo soepel als de bevestiging van mijn levendigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten