maandag 7 december 2020

Afsluiten

 Ondanks de wederom prachtige dag loopt mijn enthousiasme niet over. Het is eerder magertjes te noemen. Niet de zin in de week die ik op maandagochtend zou willen voelen. Misschien komt het nog. Misschien even gewoon nergens speciaal mee bezig zijn. Na mijn APK morgen de focus naar de feestdagen verleggen en het daar de rest van maand bij laten. Het jaar 2020 is in feite afgesloten en er mag wel een paar weken tussen zitten voordat we ons op 2021 storten.

 Niet dat ik een kleine drie weken nodig heb om de Kerst geregeld te krijgen. De boom en de lichtjes aan de voorkant van het huis moeten nog en natuurlijk een menu bedenken, inkopen en maken. Peanuts dus. Gewoon uit laten klinken dit toch tamelijk beroerde of minstens rare jaar. En hoewel ik vaak anders denk heb ik best een hoop gedaan en dan zou het goed rusten moeten zijn.

 Ik ga me niet bedenken wat ik zou kunnen doen. Ik zie wel. Ik zeg het vaker en doe het dan toch niet. Dus nu maar eens de ontbrekende daad bij het woord voegen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten