zaterdag 19 december 2020

Overbodig?

  Bij de inlog op ETS2 zag ik gisteravond, dat de nodige nwe berichten verschenen waren. Even was er een opflikkering van hoop, dat de uitgestelde release van de Iberia DLC alsnog ongedaan was gemaakt. Maar helaas. Behalve allerlei toestanden over de Amerikaanse versie ging het over interieurobjecten, lichtinval en update van oude spelomgevingen.

 Met mokken, koelboxen, laptops, miniatuurmodellen, etc. kun je nu, afhankelijk van het type vrachtauto waarin je rijdt, je cabine opleuken. Ik heb me een tijd geleden aan een gordijn bezondigd. Van nog meer prullaria ontgaat me de zin. Blijkbaar voldoet het aan de behoefte van de gemiddeld ETS2-gamer.

 De meer natuurlijke lichtval en het bijwerken van het uiterlijk van oude spelomgevingen ... Ik wil de spelmakers niet ontmoedigen. Het zullen best wel vooruitgangen zijn, maar ik geloof niet dat het me zou opvallen, als ze er niet zoveel aandacht aan zouden besteden. Misschien zou er na een desbetreffende update ff het besef zijn, dat 'iets' anders is, maar zelfs dat betwijfel ik. Kortom allemaal heisa die niet aan mij besteed is. Dat itt de uitbreidingen. Dat ze daar maar werk van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten