dinsdag 15 december 2020

Afbouwen

 De doelen voor deze verplichtingenvrije dag zijn helder. Het is een vorm van afkicken, waar ik na O&N ongetwijfeld last van ga ondervinden bij het opstarten van het nwe jaar. Tussen de bedrijven door pruttelt het balen vanwege de geoxideerde wijn nog wat na. Maar weinig aan te doen. Zelfs nauwelijks nog spul om het euvel in jaargang 2020 te voorkomen. Het is weer eens een keer, dat meer komt kijken bij wat ik wil dan me eigenlijk lief is.

 Half werk is geen werk. Bijna raak is helemaal mis. Ik weet, het is in principe mijn instelling. Het komt me alleen niet altijd uit. Wijnmaken is in feite een geintje, een dolletje voor erbij. Het gewenste resultaat vrgt helaas weer om verdieping en een serieuze aanpak. Wil je het goed doen, dan doe je het er niet zo ff bij. De wijn maar ff van me afzetten. Er zijn andere zaken te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten