woensdag 16 december 2020

9900

 Kan het aftellen beginnen? Hoef ik mijn hoofd niet te breken over de laatste 101 titels. Beetje vroeg niet? Bij het huidige ritme is het moment X op 10 januari 2021. Enige vertraging noch versnelling is uitgesloten met de feestdagen in het vooruitzicht. De tijd tikt door en ondertussen geen betreffende knoop doorgehakt. D'r zijn een paar, welgeteld twee vage ideeën. Voor geen van beide loop ik echt warm. Het betreft eerder gerommel in de marge dan werkelijk iets nieuws. De vrg is: "Ben ik uitgeklungeld?".

 Het meest rigoreuze idee is nog steeds domweg stoppen. Ook geen alternatief waarvan ik ga huppelen, de vlaggen uithang en een fles champagne opentrek. Het gebeurt niet vaak, dat ik met een dergelijk overduidelijke grens zo laat nog steeds niks beslist heb. Ooo, ik ben een kei in het voor me uit schuiven van dingen, maar dat betreft dan altijd 'open eind' situaties. Zou ik iets Roemeens gekregen hebben? Besmet zijn of beter met teer besmeurd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten