donderdag 10 december 2020

Dags

 En ineens is het weer anders. Temperatuur boven nul en regen in de lucht. Kijk, dan weet Weeronline wel waar ze over praten. Vooralsnog blijft het bij loodgrijze lucht. Doe mij de blauwe maar van de afgelopen dagen. Gelukkig hoeft niks buiten, dus het maakt me wat dat betreft weinig uit. Het is puur voor de esthetiek. De afwas zal er verder niet onder lijden.

 Tijd om de keuken te bevrijden van al die verhuisdozen waar het kerstspul uit gekomen is. Ga ik nou nog iets met de kribbe doen of niet? Het idee is me alweer bijna ontschoten. Die dozen staan nog op zolder. Ik denk het niet. Als je zolang ergens over dubt, kun je het meestal beter laten zitten.

 Benieuwd waar ik me vandaag verder mee ga verrassen en òf ik me ergens mee ga verrassen. Voor hetzelfde geld eindig ik in mijn truck en laat de uren aan me voorbij trekken. Lijkt me zonde en het is goed omdat vooraf te beseffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten