maandag 28 januari 2019

Uitputtend

 Heb ik me los moeten rukken? Misschien een beetje. Behalve de hoop, dat een paar uur iets anders voor ik in mijn nest duik, de spektakel-aansturing van tussen mijn oren minder effect heeft, is de eerste, onstuimige fase in rustigere vaarwaters gekomen. Nog geen benedenloop maar ook geen bergbeek meer. Bovendien geen zin in een RSi pols in mijn rechterarm en uren turen naar een scherm is gewoon vermoeiend. In dit geval zelfs vermoeiender dan bij een spel als Dishonored_2. Er verandert veel meer veel vaker om niet te zeggen continu. De nachtelijke ritten zijn wat dat betreft de rustigst. Schijnt ook IRL zo te zijn. Ik heb daar weinig ervaring mee. Vind het 's nachts rijden, behalve saai, nog saaier dan overdag op de snelweg, eerder vermoeiender dan het tegendeel. Bovendien zie je geen ruk. Niet qua overzicht van de verkeerssituatie en nog minder van het omringende landschap.

 Terug richting normaliteit, in zoverre daar al weer iets van bestond. Ingepast is het nog niet. De bezigheden fietsen door elkaar heen. Honden, koffie, blog, koken, lunch, handwas, dierenarts, honden en de avond. Daar tussendoor naar het Noordwesten van Polen gereden, vervolgens naar Hannover, toen luik, Parma en geëindigd in Bari. Nooit geweest en ik zie me er ook niet komen. Afgezien van langssuizend landschap, bruggen, tunnels, viaducten en wat architectonische highlights krijg je weinig mee. Het is geen programma van de VVV. Het is als in Dubai zijn geweest en niet meer dan Terminal 1, 2 en 3 hebben gezien. Van binnen nog ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten