maandag 28 januari 2019

Overhoop

 Nou we het toch over verstoringen hebben. Ik kan het nazoeken, als ik wil, maar de digitale beeldwereld in een computerspel doet rare dingen met je grijze massa, als je die na uren spelen tot rust laat komen in je bed. De vormgeving van het spektakel is anders dan bij Dishonored_2, maar de heisa is er niet minder om. Kleuren (mn rood, blauw en groen) in sterk gestructureerde patronen zien, waar ze niet zijn, hallucinaties en -meer specifiek in mijn geval, denk ik- de doodswanen. Vannacht weer twee keer intensief mijn laatste seconden doorleeft, die gelukkig nog steeds niet echt mijn laatsten blijken te zijn. Maar me deze keer wel op de bedrand kregen zonder verder veel van plan te zijn. Een soort bezwering, denk ik.

 Gelukkig was de rest van de nacht een stuk kalmer. Wel veel rond gereden, waar ik anders gerend of gelopen zou hebben. Mijn neuro-circuit kan het allemaal niet zo bijbenen. Hebben computerspellen behalve minimale ook maximale speelleeftijden??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten