dinsdag 15 januari 2019

Kennismaken

 Een roddelzwanger onderwerp maar ik zal de verleiding, nou eigenlijk de moeilijk te omzeilen werkelijkheid proberen te laten voor wat het is. De broer van Mariana komt met z'n zoon langs, die op bezoek is en normaal in Duitsland verblijft vanwege werk, geld, etc. Op zich is dat geen punt, maar hij komt zijn nwe vriendin voorstellen. Dan denk ik "Wat interesseert mij dat mens nou?". En behalve zoiets volledig algemeens, heb ik dat verhaal een paar jaar geleden al een keer gehad, toen nog een keer met het eerste kleinkind en die geschiedenis is nu blijkbaar voorbij. Kan het de ex niet kwalijk nemen, als ik de verhalen naar waarde probeer te schatten. Maar daar zou je beide kanten uitgebreid voor moeten kennen en die kennis ontbreekt me. De nwe vlam heeft al nageslacht, maar goed, dat is zijn probleem cq keuze. Ik dacht alleen en denk nog steeds "Voor hoelang is het deze keer?".

 Ik ben niet zo van de familie en al helemaal niet als het familie van anderen is. Je kunt best leuke mensen hebben, maar die zitten vreemd genoeg zelden onder je familieleden. Wat dat betreft ben ik van het motto "Vrienden maak je, familie krijg je." We gaan het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten