dinsdag 22 januari 2019

Rustbehoud

 De rust wankelt. Geen idee waarom. Volgens mij is niks veranderd. Wat zo komt, kan ook weer zo gaan. Vooralsnog is van 'gaan' geen sprake. Werd wel vannacht ouderwets onrustig en gejaagd wakker en ik kon deze keer de droomwereld niet de schuld geven. Daar ging alles in harmonie en op z'n elfendertigste. Tja, als ik me niet met het waarom van het komen wil bezig houden, laat ik het dan ook bij het mogelijke gaan achterwege laten. Misschien komt het zelfs niet zo ver.

 Een dag met koken, wassen en een hernieuwde duik in de beheerskant van websites. Benieuwd of ik iets kan met de inmiddels binnengekomen antwoorden op mijn vragen. En nog benieuwder of ik vanmiddag aan knopen hakken toe kom en vervolgens de nwe vormgeving. Mn dat laatste zou stik leuk zijn, hoewel ook daar opfrissen van kennis over inmiddels ongetwijfeld verder ontwikkelde programmatuur noodzakelijk zal zijn. De vormgeving van websites is veel strakker geworden en daar hoef je natuurlijk niks mee, maar een beetje bij de tijd moet het straks wel ogen.

 Maar dit gaat te vlot. Ik heb me nog nauwelijks beziggehouden met wat de inhoud zou moeten gaan worden of hoe ik de inhoud zou willen presenteren. Wat wil ik er op kwijt en hoe? Foto's, dat lijkt me duidelijk. Verhalen of meer info-achtige tekst hoort er natuurlijk ook bij. Maar dan het kader. Welke kapstok ga ik kiezen? En het doel? Vooralsnog een reis die alle kanten op kan gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten