zaterdag 19 januari 2019

Slowdown

 Ha, dat schiet op. Het is natuurlijk prettig dat het kan, maar zo komt van de rest niet zoveel terecht. Klokslag twaalven terug op bed en 2,5 uur later wakker worden. Beter op bed slapen dan met je kop op het toetsenbord natuurlijk, maar toch. En niks niet fris en fruitig opveren. Meer belegen en onwillig.

 Eerst met de honden naar buiten voor het ledigen van hun blaas, ligt zo ongeveer pal voor de uitgang een lam. Ouder dan een paar dagen is die niet geworden. Tijd van het jaar, zal ik maar zeggen. Lady verdedigt haar 'buit' met verve, wat het passeren er niet makkelijker op maakt. In het consumeren heeft ze blijkbaar (nog) geen zin. Ruim dat toch beter op mensen en flikker het niet gemakshalve in je niet-omheinde tuin. Zit ik weer met die zooi. Zien dat ik het een eind verder van de poort in de tuin krijgt.

 Nu we toch aan het klooien zijn, eerst maar de wasmachine aanzwengelen. Mariana is bovendien vanochtend vast niet langs 24 gegaan om Iancu te verzorgen.

 De dag verklungeld of genomen zoals ie kwam, wat toch zeker luxe genoemd kan worden. Ach, we hebben de avond nog èn natuurlijk morgen. Bovendien had ik niet het idee, dat ik dit weekeinde al aan de puntjes op de 'i' zou toekomen, maar aan de gang zou met het opzetten van die vooralsnog puntloze i.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten