zaterdag 19 januari 2019

Routinegebrek

 Gelukkig geen illusie mbt een voorspoedig voortgang gemaakt. Voor een professsionele IT-toestand is het weer een hopeloos geklooi. Als je er dag-in, dag-uit mee werkt, zal het wel gesneden koek zijn. Dan heb je je geitenpaadjes om de onmogelijkheden heen. Voor de incidentele activiteit is het een gedrocht van een beheersfunctie.

 Ik heb een klantaccount en een beheersaccount. In het klantaccount zijn er gegevens, die ik vreemd genoeg niet kan wijzigen. Vreemder is, dat in het klantaccount er dingen (terecht) niet meer in staan, die in het beheersaccount gewoon wel nog staan èn niet door mij zijn te verwijderen. Tenminste niet zover ik het kan zien. Dat wordt maandag op z'n vroegste verder. Kortom morgen vrij! Dat biedt ongekende, nou ja onverwachte mogelijkheden. Dat wordt Sibiu, als ik het zo inschat. Zondagje flaneren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten