dinsdag 8 januari 2019

5-6

 Gaat het ècht gebeuren? Ga ik aan de slag? Vanavond in ieder geval begonnen met het uit de 'cloud' trekken van aantekeningen of notities, als daar al een verschil tussen bestaat. De laatste keer ben ik eind april 2018 blijven steken. Dik 500 krabbeltjes te gaan. Had me bedacht dat pas weer te doen na het herinstalleren van de Pc. Eén van die klusjes die ik al mndn voor me uit schuif. Dan had ik niet weer hoeven te rommelen met backup's etc. Maar ja, je moet ergens beginnen. Het is mijn recent verleden geworden.

 De notities overhevelend zijn er altijd dingen die eruit springen. Voor mei/juni afgelopen jaar waren dat:
 
 Het droge voorjaar gevolgd door een nat begin van de zomer.
 De laatste afvalrace voor puppies.
 Slepende zooi: Peugeot, Pc, Frankrijk.
 De drukte met de honden (Prada en Rosa).
 De dode pups. Wat er ook na een half jaar nog inhakt.
 De overlevingsstrijd van Mopke.
 Het eeuwige 3 vooruit en 2 terug.
 Flokkie's verdwijning
 En de eerste ergernissen over de trage voortgang in de verbouw van de schuur

 D'r zijn dingen, die je bent vergeten. Dingen die je zorgvuldig hebt weggemoffeld. Dingen die nog steeds spelen. En tussen dat alles door steeds weer die hang naar en hoop op beter en de momenten waarop je bij dat 'beter' weet stil te staan en beseft dat het nog steeds vooruit gaat. Zo heeft het leegtrekken van de 'cloud' een meerledige functie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten