dinsdag 21 januari 2020

Verwerken

 Waarom kan die gedrevenheid, die ik op zo'n moment als het regelen van de laatste twee garages in ETS2 aan de dag leg, niet ook voor al die andere en mn slepende zaken gelden? Waar zit 'm het verschil in? De Tv had bijv. kunnen hangen inmiddels, wat ie nog lang niet doet. En dat is nog maar een zeer recent voorbeeld. Oke, daar is een shake-down en het hout tussendoor gekomen, maar toch. De klus drijft langzaam af. Als ik niet uitkijk, staat het ding over een jaar nog steeds op de kraten met lege flessen in de weg te staan.

 Tijd voor een switch in mijn doen en laten. Volgens mij heb ik het al eens geprobeerd en is het gaande weg verwaterd. Dus een nwe poging. Niks niet meer laten liggen of wegleggen. Geen binnenkomende krant ongelezen laten, geen zooi ergens parkeren omdat het geen vaste plek heeft etc. Het zou nvvt lucht in het systeem moeten brengen. Nu schuif ik aan de achterkant bij wat ik aan de voorkant vergeet weg te werken. Het stapelt kortom en dat doet het met de meeste zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten