Een vlotte belastingdienst en dan nog een Franse versie ook. Ik viel bijna van mijn stoel. De steeds bezette telefoon in de ochtend, de verwijzing naar 'mijn' persoonlijk account op de website van de dienst als ik een email wilde sturen èn de papieren die ik daar eerst voor zou moeten aanleveren deden anders vermoeden. Maar eenmaal contact werd ik vriendelijk en voortvarend geholpen.
De volgende keer graag bericht als een bankrekening, waar ik al jaren de betaling op doe, wordt opgeheven. Ik ga dat echt niet bij iedere betaling controleren, maar het geld bleek dus teruggestort vanwege de opgeheven rekening. Heb je mndnlang het idee, dat je betaald heb, wil je gelijk de gordijnen in als de aanmaning op de deurmat valt en blijken ze verdomme gelijk te hebben.
Nu wachten op het nwe rekeningnummer. Helaas werkt de email niet. Is ook niet voor het eerst dat die servers uit de lucht zijn of zo druk, dat de wachttijd te lang is voor het versturen/ontvangen van de mail.. Tijd om me nu weer en dit keer definitief tegen mijn host-contract aan te bemoeien??
Geen opmerkingen:
Een reactie posten