vrijdag 31 januari 2020

Op dreef

 Ff naar Leipzig, soort Pescara en dan op de kranten storten. Het bruist en borrelt weer. Wat kan er mis gaan? Januari is een erg wisselende mnd geweest.. Een beetje zoals het leven, zeg maar. Tevreden? Best wel. Had slechter gekund. Iedere doos is er weer één. Dat mag het thema blijven tot de laatste doos uit mijn bureauhok is verdwenen. Daar gaat nog menig nachtje slaap overheen voor het zover is.

 Als ik een schatting zou moeten doen, denk ik op z'n vroegst aan augustus, maar later zou me niks verwonderen. Zou het over het jaar heen gaan, zou me dat niet blij stemmen. Dus zeg, ergens tussen augustus en de Kerst, want dan zijn we misschien wel weg. Ik blijf ondertussen openstaan voor een voortvarendere aanpak als tijd en gelegenheid zich voordoen. Een bezig jaartje! Ik heb de hoop nog niet opgegeven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten