vrijdag 10 januari 2020

Doorstart

 Ben er weer. Het is nog niet 'je van het' maar er is altijd wel wat, dus allez-hop! Aan de slag met de herstukturering van het dagelijkse doen en laten. De afwas wacht en daarna zien we wel verder. Het had erger gekund, maar wie weet is het inmiddels gewenning. Je went tenslotte aan alles. Maar dat er iets mis is, daar hoef je geen dokter voor te zijn, dat ziet zelfs een blinde. Bij de vrgn 'waar' en 'wat' wordt het verhaal ingewikkelder naar is gebleken. Niks speciaals gevonden, zegt niet zoveel.

 Ik loop nou niet bepaald de deuren van de medische stand plat. Maar goed, dat weten die lui, die me de eerste keer voor hun toeter krijgen weer niet. Volgende week een nwe ronde. Zien langs welke collega's de interniste me deze keer stuurt. Het heeft voor mij steeds een naar bijsmaakje van commercie. Het is een privé-toestand, maar niet bepaald een kleintje, om de ergste toestanden van het reguliere ziekenhuiscircuit te ontlopen. Ieder consult is lappen. Dan maken ze, als het ff kan nog een echo. Weer lappen. Etc.

 Andere mogelijkheden zijn er niet, volgens mij, en ik zou nou toch graag willen weten wat mijn lijf zo bij tijd en wijle op de stuipen weet te jagen. Misschien had ik het straks wel niet willen weten, als ik het hoor, maar dat is een zorg voor later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten