dinsdag 21 januari 2020

Onlogisch

 Nog een voorbeeld van toch wel tamelijk vreemd gedrag waar mezelf de zin van ontgaat en waar ik desondanks maar moeilijk verandering in weet te brengen. Betalingen. En dan mn de weerstand tegen het verrichten van betalingen. Gas, water, licht, telefoon, verzekeringen. Geen rare dingen. Simpele verplichtingen waar niet onderuit is te komen, tenzij ik me in mijn eigen vingers wens te snijden. En daar lijkt het af en toe wel op.. Een soort testen hoever ik de boel kan oprekken.

 Volkomen zinloos en toch, er moet weer een stapeltje gedaan worden, maakt het, dat ik vanochtend met een afkeer en weerstand aan de dag begin, waar je u tegen zegt en dat enkel en alleen van wege het moeten doen van die betalingen. Soms zou ik me ergens willen kunnen inpluggen om te checken welke koppelingen waarom dwars liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten