zaterdag 18 januari 2020

Meeeeeer

 Op naar Spanje/Portugal. Ze hebben er dit jaar voor gekozen om niet zo geheimzinnig te doen. De volgende uitbreiding is bekend: Iberia. Onder zo'n bericht staat dan direct een sliert aan commentaar. Een paar daarvan zijn gewoon blij en verheugen zich. Het merendeel heeft echter andere wensen, die ze belangrijker vinden. Dat varieert van technische toestanden tot gezeur over seizoenen, andere typen vrachtwagen en/of motorisering, verkeersdrukte op de weg, etc. De enige leuke vond ik, dat iemand wilde kunnen in- en uitstappen. Komt in de buurt van kunnen stoppen bij wegrestaurants en pauze maken. Dat lijkt me persoonlijk wel een aardige.

 Natuurlijk heb ik ook wensen (reëlere verdiensten, het kunnen zien van mijn trucks- en trailersvloot als ze op de thuisbasis zijn) maar ik heb nou niet het idee, dat ik de makers daarin zou moeten kunnen sturen. Het is een 'Euro Truck' simulatie en Europa is bijna geheel in kaart gebracht. Dat zal de hoogste prioriteit hebben. Na Iberia is er nog de balkan en Griekenland en dan hebben ze alles gehad. Ben meer benieuwd hoe ze dan verder gaan. Veel meer wegen, lijkt mij het meest voor de hand liggend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten