vrijdag 24 januari 2020

Doemaar

 Het wordt weer tijd voor meer actie in mijn bestaan. Ik ben er na het gekwakkel van de afgelopen twee weken aan toe. Dit is geen uitdaging aan het noodlot. Heb de boel al twee keer afgeklopt. Het gaat ook niet om bungee jumping of kiteboarding meer om lijsten ophangen en een tweede Cd-rek maken. Zie je hoe makkelijk je het meest voor de handliggende, nl dat ophangen van die Tv over het hoofd ziet.

 Gewoon weer bezig zijn en dat het liefst in een leuk mix. ETS2 is leuk, nog steeds, maar ik ben ook weer niet Henk Wijngaard. Zaaien, planten, zelfs spitten (laat het mijn rug niet horen!), dat zijn de zaken, waar ik op zit te wachten. En zoals alles met alles verweven is, moet ik voor het deel, waar ik binnen mee kan beginnen plek maken. Kortom opruimen en verplaatsen. Het zou relatief snel moeten kunnen omdat een hoop wat uit de weg moet aangeslibt klusmateriaal is. Èn daarvoor hebben we sinds bijna een jaar een geheel aparte ruimte. Voorlopig nog zonder werkbank en andere opberg- en wegstopvoorzieningen maar stapelen kan altijd.

 Ja, die werkbank ... Neeeeeeee, eerst de Tv uit de weg krijgen en dan zien we verder. Toch is die werkbank is niet onbelangrijk. Zonder werkbank geen hier ter plekke aangesloten wasmachine. Het voert te ver om hier al die met elkaar verward geraakte draden uit te spellen. Alles weggooien ipv meeslepen was een stuk eenvoudiger geweest. Maar ja, wegwerpen waar niks aan mankeert. Als ik denk aan de boeken, die ik in St. Yrieix la P. in de papierbak heb gekieperd, doet het me nog pijn. En dan waren dat boeken waar ik werkelijk helemaal niks (meer) mee had! Gewoon ontrafelen. Het kan er hopeloos uitzien en uiteindelijk wordt het toch een mooi opgerold bolletje wol, garen of draad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten