dinsdag 21 januari 2020

Compleet

 Het zat er natuurlijk wel in, dat ik het niet kon laten. Met een stemming, die niet overhield, was er weinig nodig om me op de Europese wegen te storten. Van het Bulgaarse Roese naar Clermont-F. Ik weet al niet meer wat de lading was. Van Clermont kon ik wonderwel direct naar Limoges. Notabene met een motorjacht op een dieplader. Wat moet iemand in Limoges met een motorjacht van dat formaat?

 Niet mijn zorg. Ik wilde naar Limoges en dat dat met lading kon was leuuk meegenomen. Het ging om de garage tenslotte. De set is nu compleet. 15 stuks van de ene kant van Europa naar de andere kant. Direct voor de uitbreiding gegaan en 5 trucks, Volvo FH 750 gestationeerd. Direct ook maar trailers aangeschaft, ook voor Cluj. Geld zat tenslotte. Nu de chauffeurs vinden waarvan me de kop aanstaat. Dat gaat enige geduld vergen. Dat aanbod, mn aan de top qua vaardigheden wisselt nogal. En er straks weer iemand uit moeten gooien is ook weer zo lullig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten