zaterdag 11 januari 2020

Opslag

 Cd's herinpakken, die al zes jaar ingepakt hebben gezeten. Dat is nog meer van de pot gerukt dan Cd's zes jaar in een doos hebben zitten. Maar een paar dagen geleden moest de zooi eruit, omdat het Bobby een goed idee leek om tegen de doos aan te piesen. Tja, zit je dan. Nog schoonmaken ook want een deel bleek aardig verstoft. Er was bovendien nog plek om een deel van de rondslingerende Cd's in de doos op te bergen en die waren ook niet bepaald stofvrij. Het water leek achteraf wel van het dweilen van de vloer te komen.

 Schoon. Opgeruimd. Weet niet, voelde tamelijk zinloos aan. Van de meeste Cd's werd ik nieteens koud of warm. Een paar herinnerde ik me geeneens. De mens en zijn zooi. Had gehoopt, dat de boel een beetje zou gaan leven, als ik er mee bezig was, maar nee dus. Geef me niet gelijk gewonnen. Ergens de komende tijd een nwe poging. Het tweede rek moet er bijv. gewoon komen, zodat ook de inhoud van de laatste dozen met Cd's zijn plek vind. Het moet, het moet, het moet gewoon dit jaar. Ik wil af van dit gezeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten