vrijdag 24 januari 2020

Dwarsliggerloos

 Geen rare dingen gebeurd. Niet de leuke versie en vooral niet de versie, die altijd weer alles een ongewenste draai weet te geven. Laat op, scheelt natuurlijk in de tijd, dat je risico loopt. Zometeen nog wat papieren wegstoppen en ik heb braaf gedaan, wat ik me voorgenomen had met het koken als extra. Ondertussen wel nog van ergens in Turkije naar Boekarest gekacheld met een tussenstop ergens in Bulgarije. Een mens moet wat. Die streken zeggen me topografisch weinig. Verder dan Istanboel en Sofia kom ik niet. Ook nooit zo in geïnteresseerd geweest. Voor de meesten Nederlanders is Turkije volgens mij Antalya. Dan ben ik toch meer geïnteresseerd, als ik het al zou zijn, in Istanboel.

 Heb als baas van een transportonderneming trouwens een stuk meer vrijheid dan mijn chauffeurs. Ik kan van elke willekeurige plek op de ETS2-kaart van Europa naar elke andere willekeurige plek in Europa. Mijn rijders (m/v) vertrekken steeds vanuit hun thuisbasis en keren daar met of zonder lading voor één van de in dezelfde stad gelegen transportondernemingen ook weer terug, waarna ze weer vertrekken, etc. Ik kan van Aberdeen naar Istanboel of doe van St. Petersburg naar Catania, want nog geen wiel op Britse bodem gezet. Stom, dat ik me dat nu pas realiseer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten