donderdag 8 maart 2018

Warmlopen

 Een dubbele dagproductie gisteren en nieteens allemaal onzin. Zal vandaag wat rustiger aan doen. Lady vannacht binnen weten te houden. Die gaan we dus straks in de auto proberen te krijgen en naar Sibiu brengen. Als ik het zo inschat wordt het meer een verlate abortus dan enkel castreren. Ik mag hopen dat het lukt. Iedere zes mndn weer zwanger is geen erg aanlokkelijk vooruitzicht. Je blijft opruimen en tehuizen zoeken. Het eerste is stom en het tweede wordt steeds moeilijker. Zelfs bij de huidige pup is het de vrg of dat gaat lukken. Een leuk beestje, een pittige tante maar ik in moet niet aan nog een zorg extra denken èn weer het doorlopen van een opvoedingscyclus.

 Bobby loopt vandaag op drie poten. Links achteraan houdt hij van de grond. Gezien dat hij er gisteren op liep, neem ik aan, hoop ik, dat ie niet gebroken is. Het vervelende bij dit soort los-vaste honden is, dat ze tot op zekere hoogte handelbaar zijn. Soms zelfs zeer. Ik mag niet klagen, maar je hebt geen idee waar de grenzen liggen. Ik ga straks bij Lady merken of ze zich laat dwingen zonder aggressief te worden. Bij Bobby wacht ik maar gewoon af. Ws loopt hij over een paar dagen weer op z'n vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten