vrijdag 30 maart 2018

Bijtrekken

  De biologische klok heeft zich aan de zomertijd aangepast. Half zeven wakker en dan als eerste gedachte "Ik wil niet!" Nieteens de tijd gehad om ook maar iets te bedenken en dan al gelijk niet willen. De beren zijn alweer in voldoende aantallen om bergen te vormen. De slepende zaken reiken naar mijn strot. Wat een enthousiasme op deze morgen. Helaas van het verkeerde soort.

 Jammer, maar al die opspelende, bewust vergeten of aan mijn aandacht ontsnapte zaken zullen minimaal een dag moeten wachten. Vandaag is voor de keuken gereserveerd en vervolgens voor het tafelen. Het weekend is een mooie gelegenheid om alle losse eindjes en einden voor de zoveelste keer op een rij te zetten en te zien wat ik waar aan kan doen. Het zal in de meeste gevallen weer oprakelen betekenen en zien of dat iets oplevert, waar ik dan weer iets mee kan/zou kunnen.

 Viel me niks tegen, dat ik na zo'n ontwaken vanochtend een stuk soepeler de heuvel op ging dan gisteren. Nog niet met de gewenste swingende souplesse maar alles gaat tegenwoordig langzamer, het schakelwerk niet uitgesloten. Morgen weer ruimte voor verdere vooruitgang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten