donderdag 22 maart 2018

Service

 Nog ff en ik kan een beroep maken van mijn taxi-activiteiten. Mariana's broer naar (en terug van) Sibiu gereden. Die kluns heeft een week of wat geleden een poging gedaan om zijn rechterhand af te snijden. Onbedoeld, maar daarom niet minder dom. Lopen klooien met een flex. Geen geduld om de dingen met overleg te doen en met gereedschap waar het nodige aan mankeert, maar "Gut wat maakt het uit, het ding doet het nog". Een functionerende aan/uit-knop, zo eentje die automatisch 'uit' gaat als je 'm loslaat, had bijv. dit ziekenhuisbezoek kunnen voorkomen.

 Vorige week zijn een aantal pezen aan elkaar genaaid en nu was het controleren. Wat precies maakt me niks uit, ben ook niet mee naar binnen gegaan. Ik heb het uur, dat het zou gaan duren, op zinvollere wijze proberen in te vullen. D'r moet altijd vanalles in Sibiu en ditmaal oa iets met papieren. Een hoop gedaan in dat uurtje. Scheelde, dat ik in mijn eentje was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten