maandag 26 maart 2018

Opgelost?

 Productieve ochtendwandeling. Zien dat we dit jaar Frankrijk afgehandeld krijgen. De overdracht van de masvieux-website is daar een deel van. Op zich niet zo'n punt zou je zeggen, ware het niet, dat ik sinds 1999 een emailadres gebruik gerelateerd aan die website en dat adres op weet ik hoeveel plekken te boek staat als inlog en contactadres. Ik heb even geprobeerd om een overzicht te maken van al die plekken, waar ik dat emailadres zou moeten wijzigen. Dat doe je dus niet even zo. Behalve ellelang is die lijst natuurlijk nooit à la minuut uitputtend te krijgen.

 Hop een doorverwijzing erop en je bent klaar. Zou je denken. In principe is dat zo, maar op het moment dat de website niet meer in eigen beheer is, ben ik voor het in stand houden en goed functioneren van die doorverwijzing afhankelijk van de nieuwe eigenaar. Dat idee stond me niet aan en sindsdien heb ik weer zo'n 'te doen'- klus, die ik voor me uitschuif. Maar misschien heb ik de oplossing gevonden.

 - Wordt vervolgd-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten