woensdag 15 juli 2020

Stroefjes

 Het loopt niet lekker. Ben al eens handiger in de keuken geweest. Het is meer struikelen dan een perfecte afdaling. Te vaak denken wat ik nu weer doen moet. Nog net niet alsof ik de eerste keer van mijn leven in een keuken aan de slag ben. Maar oké, de eerste partij potten staat te pruttelen. Nu de lunch. Ook weer zo'n ongewenste verstoring maar de innerlijke mens heeft naar het schijnt ook behoefte aan aandacht.

 Misschien moet ik zo maar ff gillen. Wie weet gaat het daarna beter. Het enige positieve puntje is, dat het sneller met het verbruik van de wortels gaat dan ik had ingeschat. Misschien hou ik het na de tweede partij wel voor gezien bij gebrek aan voldoende penen voor een derde set van vier potten. Nu dan. Straks komt die er nog wel van en misschien nog een vierde ook. Wortels genoeg voor de komende winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten