donderdag 9 juli 2020

Opgebruikt

 Beginnen met de rit naar Bergen is geen alternatief. Dik 50 uur in-speltijd kost gauw minimaal 200 minuten en dat zijn dik drie uur fulltime een truck digitaal op de weg en uit de fout houden. Is geen werkdag, maar om het binnen een dagdeel te houden moet je stevig sturen. Daar ben ik momenteel te duf voor. Dagen als vandaag hakken er in. D'r gebeurd niks bijzonders en toch. Boem. Pats. Afgebrand.

 Normaal was het tot gisteren beperkt gebleven, maar d'r moest zonodig meer gebeuren en dus is ook vandaag eraan gegaan. Gisteren de honden hun avondronde door de neus geboord. Dat ga ik vanavond niet weer doen. Ik wil morgen rustig mijn bed uit kunnen komen. Maakt niet uit of dat bij zessen of na achten is. Of later. De mogelijke marge wil ik mezelf kunnen toestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten