vrijdag 10 juli 2020

Geslachtsverwatering

 Een 'normaal' begin van wat zomaar een 'normale' dag zou kunnen worden. Ik weer het is de goden verzoeken, maar zo voelt het en al dat gevoel is tegenwoordig toch onzettend belangrijk. Gisteren begrepen dat transgenders niet met 'het' maar met 'hen' aangesproken willen worden. Soort van koninklijk meervoud dus maar dan onbestemd. Wat mij betreft zoudenze, mn die schreeuwerts en beroepsgekrenkt- en gekwetsten beter met zeikerts aangeduid kunnen worden.  Wat moet je met gezeur als:

"Soms voel ik me meer femme en dan draag ik een rok en make-up. Als ik dan naar het mannentoilet ga, krijg ik opmerkingen naar m'n hoofd. Maar als ik naar het vrouwentoilet ga krijg ik te horen dat ik in het verkeerde toilet ben. Dan moet ik naar een genderneutraal toilet, dat is vaak het invalidentoilet. En dat terwijl ik niet invalide ben."

 Dan ben je toch echt problemen aan het opzoeken en ze maken waar ze niet zijn. Als je gepest wordt, zo zullen ze dat deels voelen, dan kun je je beter gedeist houden ipv hoog van de toren te gaan blazen. We zijn decennia bezig geweest met het slopen van hokjes en heiligenhuisjes en wat willen die lui nou?? Precies een eigen hokje waar de hele wereld rekening mee houdt. Oooo, wat zijn ze toch bijzonder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten