woensdag 22 juli 2020

Opgepakt?

 Hier gaat het niet van harte, maar het gaat ietsje soepeler en gesmeerder. Wasmachine opgestart, afwas gedaan ook al was het niet echt de moeite, laatste chauffeur geregeld, de trailervloot gebalanceerd over alle garages en een partij bonen geoogst. Heb slechtere dagen gehad. Ook betere, maar dat is voor het moment minder interessant.

 Weer iets meer vrede met mezelf en mijn leven. Misschien is het ijdele hoop, maar dat zien cq merken we morgen dan wel. Vooralsnog sorteren we voor op voortuitgang. Ik mis de dagen dat ff alles van een leien dakje gaat. Je 's avonds terug kijkt en versteld staat van wat allemaal gedaan is. Wel een paar van gehad de afgelopen weken, maar de voortzetting stokt. Ik wil teveel. Ik doe te weinig. Of het een of het ander. Waarschijnlijker allebei.

 De avond rustig de avond laten zijn en niet al met de dag van morgen bezig zijn. Normaal gesproken komt die vanzelf. Mocht dat niet zo zijn, dan lijken me alle problemen sowieso van de baan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten