woensdag 22 april 2020

Uitgeperst

 Na weer een bewogen nacht iets meer mens en op een normale tijd uit bed, niet in de laatste plaats om het bed de kans te geven enigszins op te drogen. Score van de nacht: 3 T-shirts en een badlaken. En de hele nacht liggen spitten. Een schep bij iedere ademhaling. Ik moet een flink deel van een voetbalveld gehaald hebben.

 Voor de rest voelt het leeg, zowel fysiek als tussen de oren. De wereld kan me voorlopig nog ff gestolen worden. Even vocht bijtanken en straks weer plat. Doe ik ICE AGE 2 voor de vierde keer of doe ik de moeite om er iets anders in te stoppen? Of een deel van The Godfather? Die zijn lekker lang.

 Inmiddels meer dan een week verklooid door deze onzin. Ik ben het zat. Helaas is mijn lijf daar niet bijster van onder de indruk. We geven ons maar over. Niet mijn normale manier van doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten