zondag 26 april 2020

Kerkloos

 Zowaar! Zowaar! Voor negenen met bed uit. Was bijna vergeten dat het kan. En dat op zondag. Alle media liggen nog op één oor, dus er is niks gebeurd in de wereld. Ahum ... Mopke heeft een probleem met een poot. Rosa heeft vannacht als eerste de trap omhoog beklommen. Peppie is dag nummero zoveel weg van het toneel. Heeft de 'buurman' zijn dreigement waar gemaakt? Een dag van niks en ik zie het niet meer worden.

 De korte storm en regen passage gisteravond heeft geen schade veroorzaakt. Mariana's dubbele of driedubbele tulpen laten hun kop hangen. Bij het vermeervoudigen van de bloemkelk zijn ze vergeten de stengel te verstevigen. Mag dan bijzonder zijn, maar behalve dat het nauwelijks nog op een tulp lijkt, is het weinig praktisch. Doe mij maar tuinbonen.

 Koffie smaakt weer. De nachten zijn beduidend minder nat en ik heb gedaan wat ik moest/wilde doen: slapen. Ik doe me d'r nog een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten