maandag 6 april 2020

Online

 Het koffiemoment in de ochtend besteed aan het online inkopen, waar ik anders voor naar Sibiu zou zijn gegaan. Gaat niet helemaal lukken mn qua supermarktaankopen, tenminste daar ben ik niet opgekomen om naar te kijken. Maar wat IRL cq in de shopping City een kwestie is van kiezen uit wat er nauwelijks wordt aangeboden, is het online meer het verhaal van de bomen en het bos. Het aantal aanbiedende websites, het aanbod per website, de prijzen, de merken. En dan beperk ik me nog tot Roemeense websites. Je loopt zo gezegd niet ff de winkel in, neemt wat je hebben wilt, rekent af en gaat weer naar buiten.

 En als het nou voor altijd zou zijn, zou al dat gezoek en vergelijken misschien nog de moeite waard kunnen zijn, maar voor die ene keer ,,,, maakt er een paar keer van, zie ik niet direct het gemak van het online winkelen. Maar de ergste nood is gelenigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten