dinsdag 14 april 2020

Mop

Een man met een aap loopt een café in.
De man bestelt een biertje, de aap springt wat rond in het café.
Op het biljart pakt de aap een biljartbal en eet het op.
'Zie je dat!' zegt de barman 'hij eet zomaar een biljartbal op!'
'Ach verdorie' zegt de man 'dat beest vreet ook alles op!'
'Zeg maar wat het kost, ik betaal wel'.
De man betaalt z'n biertje en biljartbal en vertrekt.
Een week later komt de man met de aap het café weer in.
De man bestelt een biertje, de aap gaat weer rond in het café.
De aap pakt een pinda, stopt het in z'n kont, en eet het daarna op.
De aap pakt daarna een lepeltje, steekt in z'n kont en eet het op.
'Zie je dat!' zegt de barman.
'Ja' zegt de man 'sinds vorige week past ie alles eerst even'

 Ik kon nog net de hand voor mijn mond houden en zo voorkomen dat ik de net genomen slok koffie tegen het Pc-scherm zou spuiten. Lang geleden dat ik zo heb moeten lachen. Er zijn slechtere manieren om wakker te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten